Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo (1994)

Film Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo by director Niko von Glasow with writer Niko von Glasow.

Get it from Amazon or eBay.

Starring in Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo from 1994 is Jean-François Perrier, Sylvie Testud and Bastian Trost, among others.

Details

  • Title: Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo
  • Year: 1994
  • Duration: 90 minutes (1h 30m)

Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo Crew

The main crew of Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo consists of:


Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo Cast

The main cast of Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo consists of Jean-François Perrier as Tümmler, Sylvie Testud as Marie and Bastian Trost as Auguste.

List of All Cast in Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo

The entire cast of Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo is listed below, in alphabetical order.

PersonRole
Bastian TrostAuguste
Carola Regnier
Jean-François PerrierTümmler
Martin Feifel
Sylvie TestudMarie

Maries Lied: Ich war, ich weiß nicht wo can be purchased from Amazon or eBay.